OBECNÉ INFORMACE PRO UBYTOVANÉ V HOTELU:
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY Ubytovaní klienti se řídí právním řádem České republiky na základě českého práva a ubytovacím řádem hotelu Vinice Hnanice. Ubytovaný host přijímá ubytovací řád jako smluvní podmínku ubytování a je povinen dodržovat jeho ustanovení. Každý host je povinen se s tímto ubytovacím řádem seznámit, na jeho neznalost nebude brán zřetel. Ubytovací řád je uveřejněn na internetových stránkách hotelu Vinice Hnanice a také v hotelových deskách každého pokoje. Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „podmínky“) VINICE-HNÁNICE s.r.o., Horákova 3080/7, 616 00 Brno, IČO: 26247216, DIČ: CZ26247216 upravují vzájemný smluvní vztah mezi VINICE-HNÁNICE s.r.o. a fyzickou osobou, která pobyt objednává (dále jen „klient“).
Článek I. – Předmět smluvního vztahu Tyto Podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran při pronájmu hotelových pokojů pro ubytování a jiných služeb hotelu jako jednotlivé služby dle individuálního požadavku zákazníka.
Článek II. – Vznik smluvního vztahu Smluvní vztah mezi klientem a hotelem vzniká potvrzením objednávky pobytu ze strany hotelu. Hotel se zavazuje poskytnout klientovi pobyt a zabezpečit ve sjednaném rozsahu a kvalitě sjednané služby (dále jen „pobyt“) a klientovi vzniká závazek zaplatit hotelu smluvenou cenu.
Článek III. – Objednávka pobytu, cena a platba
3.1 Objednávka pobytu
- telefonicky: +420 702 206 684 , hotelová recepce
- e-mailem: hotel@vinice-hnanice.cz
- prostřednictvím elektronického formuláře na webových stránkách www.vinice-hnanice.cz
- prostřednictvím prodejních portálů, se kterými má hotel uzavřenou spolupráci
3.2 Host je povinen za ubytování a jím využité další služby zaplatit dohodnuté smluvní ceny hotelu na základě stanoveného ceníku hotelu. Ceny poskytovaných služeb jsou uvedeny v rezervačním formuláři i na webových stránkách hotelu: https: www.vinice-hnanice.cz . V ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 10%, snídaně formou bufetu, vstup do bazénu a vířivky v našem wellness centru, zdarma parkoviště, připojení k internetu a welcome drink formou jednoho vzorku vína.
3.3 Úhradu klientem objednaných a hotelem potvrzených služeb provádí klient při příjezdu do hotelu hotově či kreditní kartou (Visa, Master Card, Maestro, Diners club, JCB, Discover,V-PAY). Hotel si vyžaduje právo na dočasné zadržení příslušné částky (tzv. předautorizaci kreditní karty) nebo plnou úhradu zálohy ve výši 100 % z ceny ubytování, před příjezdem hosta jako garanci rezervace. V případě, že klient zkrátí dojednanou délku pobytu v hotelu, hotel má právo vyúčtovat klientovi plnou výši dojednané ceny za celou délku objednaného pobytu.
Článek IV. – Základní práva a povinnosti zákazníka 4.1 Práva zákazníka:
- a) právo na řádné poskytnutí smluvně sjednaných a zaplacených služeb
- b) právo být seznámen s případnými změnami ve smluvně sjednaných službách
- c) právo kdykoliv před zahájením pobytu nebo čerpáním jednotlivých služeb odstoupit od smlouvy dle článku VI
- d) právo na reklamaci
4.2 Povinnosti zákazníka:
- a) poskytnout hotelu součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí služeb, především pravdivě a úplně uvádět požadované údaje v objednávce vč. nahlášení jakýchkoliv změn takových údajů
- b) bez zbytečného odkladu sdělovat hotelu své stanovisko k případným změnám v podmínkách a
obsahu sjednaných služeb
- c) převzít od hotelu doklady potřebné pro čerpání služeb a dostavit se ve stanoveném čase na místo určení
- d) v případě odstoupení od smlouvy je zákazník povinen takové odstoupení od smlouvy hotelu oznámit a zaplatit odstupné dle uvedených storno podmínek.
Článek V. – Základní povinnosti hotelu
- a) poskytnout klientovi veškeré informace k pobytu
- b) zabezpečit klientovi pobyt na základě potvrzené objednávky a v souladu s obecně závaznými právními předpisy
- c) v případě odstoupení od uzavřené smlouvy ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna rozdíl ceny mezi již zaplaceným pobytem a příslušnými stornovacími poplatky.
Článek VI. – Odstoupení od smlouvy a stornovací podmínky
Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od smlouvy. Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemnou či ústní formou odstoupení (storno pobytu) oznámeno hotelu. V tomto případě má hotel právo účtovat odstupné / stornopoplatky (smluvní pokutu). Odstupné je splatné ihned. Po odečtení odstupného z celkové ceny pobytu obdrží zákazník zpět zbytek ze zaplacené částky. Pokud by výše odstupného (stornopoplatků) byla vyšší než zaplacená záloha, je klient povinen uhradit částku rovnající se výši odstupného (stornopoplatků). Stornovací poplatky
Storno podmínky –
- 30–60 dnů před příjezdem – 20% z celkové ceny ubytování
- 19-29 dnů před příjezdem – 50 % z celkové ceny ubytování
- 11-18 dnů před příjezdem – 70% z celkové ceny ubytování
- 10 – 0 dnů před příjezdem/nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování
Tyto podmínky se vztahují také k pobytům, které jsou čerpány pomocí dárkového poukazu. V případě zrušení pobytu přes konkrétní poukaz, bude z čipové karty daného poukazu odečtená daná výše storna. Předčasné ukončení pobytu Rozhodnete-li se pobyt ukončit dříve než je datum odjezdu dle rezervace, neodbydlené noci Vám hotel nerefunduje.
Článek VII. – Využití osobních údajů Viz samostatný dokument Informace o zpracovávání osobních údajů.
Článek VIII. – Závěrečná ustanovení Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1.2022. Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: www.adr.coi.cz Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz. V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
- Kupující dává odesláním objednávky svůj souhlas se shromažďováním a zpracováním vyplněných osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely Provozovatele (zejména pro zasílání obchodních sdělení elektronickou formou). Těmito osobními údaji jsou míněny jméno a příjmení, dodací adresa, telefon a e-mail. S osobními údaji, které kupující v rámci uzavření kupní smlouvy poskytne, je nakládáno v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Veškeré osobní údaje jsou považovány za důvěrné a nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou distribučních společností pro zajištění bezproblémového doručení objednaného zboží a tím dokončení nákupu. Kupující má práv přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu, pokud si tak vyžádá. Souhlas s využitím osobních údajů pro marketingové účely Provozovatele je možné kdykoliv odvolat telefonicky nebo elektronicky formou e-mailu.
HOTELOVÉ INFORMACE
CHECK IN – Ubytovat se je možné od 14:00 hod.
CHECK OUT – Odjezd je do 10:30hod.
SNÍDANĚ – Snídaně jsou denně podávány formou bufetu od 08:00hod – 10:00hod.
Ceny služeb jsou uvedeny na webových stránkách hotelu. Úhrada ceny pobytu má tyto formy:
- záloha ve výši 100% z celkové ceny je splatná do 14-ti dnů ( v letní sezóně do druhého dne) od vystavení zálohové faktury bankovním převodem
- doplatek je vyúčtován při samotném odjezdu, a to následujícím způsobem: z hotelového účtu daného hosta je odečtena záloha a doplatek ceny za ubytování společně s ostatními službami hradí host na recepci hotelu, a to buď v hotovosti, či platební kartou
- pokud jste držitelem dárkového poukazu na služby hotelu a vinařství Vinice Hnanice, můžete pobyt hradit dárkovým poukazem. Doplatek je možný uhradit též hotově, či platební kartou na recepci hotelu.
UHRAZENÍ ZÁLOHOVÉ FAKTURY NA POBYT Zákazník/ubytovaný vyjadřuje úhradou zálohové faktury souhlas s výší stornopoplatků, které platí v případě zrušení objednaného ubytování ze strany ubytovaného před začátkem ubytování a jsou také zveřejněny na webových stránkách ubytovatele www.vinice-hnanice.cz. Ubytovaný objednáním ubytování a úhradou zálohové faktury souhlasí rovněž s tím, aby ubytovatel v případě zrušení objednaného pobytu ze strany ubytovaného před začátkem ubytování započetl uhrazenou zálohu oproti nároku ubytovatele na úhradu stornopoplatku.
REZERVACE A STORNO POBYTŮ:
- host, který vykazuje onemocnění COVID-19, je dočasně v karanténě či se nemůže dostavit na jeho pobyt z důvodu uzavření hranic, má nárok na přesun termínu pobytu, vystavení voucheru na jeho pobyt, či bezplatné storno, a to po předložení lékařské zprávy či jiného důkazu o nemoci či karanténě.
- pokud host ruší jeho pobyt z důvodu aktuální epidemiologické situace, a to aniž by vykazoval výše uvedené, a rušil tedy pobyt pouze z obav, vztahují se na zrušení jeho pobytu standardní storno podmínky.