CZ
EN
DE

Všeobecné obchodní podmínky

Základní ustanovení

Všeobecné obchodní podmínky používání e-shopu vinice-hnanice.cz platí pro všechny osoby, které navštěvují a využívají tento e-shop. Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) jsou platné ode dne zveřejnění na stránce e-shopu umístěné na webové adrese vinice-hnanice.cz. To, že je s Podmínkami používání e-shopu zákazník srozuměn a souhlasí s nimi, stvrzuje při objednávce produktů a/nebo služeb, kde je pro uskutečnění objednávky povinen zaškrtnout pole „Seznámil jsem se s obchodními podmínkami a potvrzuji je“.

Tyto Podmínky a rovněž veškeré užívání e-shopu vinice-hnanice.cz se řídí právními předpisy České republiky.

1.   PROVOZOVATEL

1.      Provozovatelem je VINICE - HNÁNICE s.r.o., IČ: 262 47 216, se sídlem: Horákova 7, 616 00 Brno, Česká republika

2.   UŽÍVÁNÍ E-SHOPU, ZPROSTŘEDKOVÁNÍ SLUŽEB

1.      Zákazník využívá e-shop vinice-hnanice.cz na vlastní odpovědnost a je přitom povinen zachovávat právní předpisy České republiky. Pakliže by Zákazník porušil pravidla stanovená těmito Podmínkami, má Provozovatel právo zamezit zákazníkovi přístup do e-shopu vinice-hnanice.cz.

2.      Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto Podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

3.      Zákazník vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci e-shopu dává Provozovateli souhlas se shromažďováním a zpracováním osobních údajů o Zákazníkovi a o jeho nákupech. Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno, příjmení, fakturační adresa (příp. doručovací adresa, je-li odlišná od fakturační), e-mailová adresa, telefonní číslo, IP adresa, které poskytne při nákupu v e-shopu vinice-hnanice.cz.

4.      Provozovatel e-shopu vinice-hnanice.cz se zavazuje nakládat s osobními daty Zákazníka důvěrně. Osobní údaje získané v rámci uzavřené kupní smlouvy nebudou poskytnuty žádné třetí straně, tj. nebudou předávány, prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty. Zákazník zároveň souhlasí s jejich využitím pro marketingové účely Provozovatele e-shopu  vinice-hnanice.cz.

5.      Zákazník má právo na přístup ke svým osobním údajům uvedených v rámci koupě zboží a/nebo služeb v e-shopu vinice-hnanice.cz a jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Zákazník má kdykoliv právo požádat Provozovatele o vymazání svých osobních údajů z databáze, pokud to nenaruší bezproblémové doručení zboží.

6.      Zákazníkem se může stát pouze osoba starší 18-ti let. Zákazník bere na vědomí a souhlasí se skutečností, že Provozovatel e-shopu vinice-hnanice.cz může v souvislosti s jeho objednávkou požádat o prokázání splnění podmínky dle § 12 odst. 1 pís. a) zákona č. 379/2005 Sb., v platném znění, tj. že kupující není osobou mladší 18-ti let (např. prostřednictvím předložení kopie nebo obrazového záznamu průkazu totožnosti kupujícího).

3.   PRÁVA A POVINOSTI PROVOZOVATELE A ZÁKAZNÍKA

1.      Kupní smlouva mezi Provozovatelem a Zákazníkem vzniká odesláním objednávky. Zákazník přitom stvrzuje, že je seznámen s Podmínkami používání e-shopu vinice-hnanice.cz a souhlasí s nimi. Součástí takto uzavřené kupní smlouvy jsou tyto VOP.

2.      Zákazník je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží doručeno, telefonní číslo, e-mail a další případně požadované údaje.

3.      Po odeslání objednávky je Zákazník o potvrzení objednávky informován elektronicky.

4.      Zboží odebrané z e-shopu vinice-hnanice.cz zůstává ve vlastnictví Provozovatele až do okamžiku jeho úplného zaplacení.

5.      Po doručení zásilky je zákazník povinen si ji prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu.

6.      Zákazník je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. V případě opětovného zaslání zásilky po jejím včasném nepřevzetí jsou Zákazníkem hrazeny Provozovateli náklady spojené s odesláním objednávky v plné výši (poštovné).

7.      Provozovatel ke každé vyřizované objednávce přiloží daňový doklad (fakturu) obsahující veškeré náležitosti včetně uvedení cen za jednotlivé položky a vyznačením DPH. Daňový doklad (faktura) současně slouží jako dodací list. Provozovatel nenese odpovědnost za špatně uvedené kontaktní údaje Zákazníkem, které znemožní dodání objednávky.

8.      Provozovatel má právo odmítnout objednávku, pokud Zákazník opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a/nebo služby a zaplatit kupní cenu.

9.      Provozovatel se snaží doručit objednané zboží a/nebo služby Zákazníkovi v co nejkratším termínu.

10.  Provozovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že se zboží již nevyrábí, nedodává, výrazným způsobem se změnila jeho prodejní cena, nebo není dlouhodobě skladem.

4.   ZPŮSOB DODÁNÍ ZBOŽÍ, NÁKLADY NA DODÁNÍ

1.      Česká pošta / Přepravní služba / Rozvoz zboží (Zboží je běžně vybavováno do 14 pracovních dnů od potvrzení objednávky). V případě platby bankovním převodem začíná lhůta pro odeslání okamžikem připsání platby na účet Provozovatele. Ceny v e-shopu jsou pro Zákazníka konečné.

2.      Osobní odběr na adrese: recepce Hotelu VINICE-HNANICE (non-stop), 669 02 Hnanice, Česká republika

5.   PLATBA ZA ZBOŽÍ

1.      Dobírkou

2.      Hotově při osobním odběru

3.      Bankovním převodem

6.   ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1.      Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.

2.      Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí objednaného zboží a/nebo služeb. V takovém případě je Zákazník povinen svůj projev vůle o odstoupení od smlouvy odeslat Provozovateli nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Zákazník je povinen vrátit zboží nepoužité a kompletní ve zcela nepoškozeném stavu společně s dokladem o koupi zboží. Zákazník může zboží vrátit Provozovateli osobně nebo zasláním zboží poštou. Zboží musí být Provozovateli vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Zákazník je zároveň povinen uvést, jakým způsobem požaduje vrácení kupní ceny zboží.

3.      Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí zákazník o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy informovat Provozovatele (vložením jména a příjmení, obchodní firmu/název, adresu sídla a případně telefonní a faxové číslo a e-mailovou adresu) formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxu nebo e-mailu). Uplatní-li Zákazník toto právo, má Provozovatel povinnost uhradit Zákazníkovi vynaložené finanční prostředky ve výši kupní ceny objednávaného zboží. Provozovatel je povinen vrátit vynaloženou finanční částku za zakoupené zboží včetně nákladů na dodání Zákazníkovi nejpozději do 14 dnů od jeho odstoupení od smlouvy a vrácení nepoškozeného zboží. Jestliže Zákazník zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Provozovatel nabízí, vrátí Provozovatel Zákazníkovi náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

4.      Provozovatel v souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) vysloveně upozorňuje Zákazníka, že náklady spojené s vrácením zboží v případě odstoupení od smlouvy nese Zákazník.

7.   VADNÉ PLNĚNÍ, ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A REKLAMACE

1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

2.      Záruční doba pro objednávané zboží se řídí platným občanským zákoníkem. Záruční doba začíná běžet okamžikem převzetí zboží a končí 24 měsíců od převzetí zboží. Provozovatel se zbavuje odpovědnosti za vady vzniklé neodbornou manipulací, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem, poškozením přírodními živly, prostřednictvím třetích osob a na opotřebení způsobené obvyklým užíváním nebo nevhodným zacházením a skladováním ze strany zákazníka.

3.      V případě, že zboží není při převzetí Zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, má Zákazník právo na to, aby Provozovatel bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě. Rozporem s kupní smlouvou se rozumí, že prodávané zboží nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované či není v odpovídajícím množství.

4.      K uplatnění reklamace je nutné, aby Zákazník zaslal společně s výrobkem (v obalu, který brání poškození při jeho přepravě) také kopii faktury či jiný doklad prokazující koupi výrobku u Provozovatele . Za den uplatnění reklamace je považován den doručení reklamovaného zboží a dokladu na adresu Provozovatele . Provozovatel vydá Zákazníkovi písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení.

5.      K uplatnění reklamace je nutné, aby Zákazník zaslal společně s výrobkem (v obalu, který brání poškození při jeho přepravě) také kopii faktury či jiný doklad prokazující koupi výrobku u Provozovatele . Za den uplatnění reklamace je považován den doručení reklamovaného zboží a dokladu na adresu Provozovatele . Provozovatel vydá Zákazníkovi písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné zdůvodnění zamítnutí reklamace.

6.      O reklamaci rozhoduje Provozovatel obratem, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejich uplatnění.

7.      V případě oprávněné reklamace má Zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací.

8.   PLATNOST A ÚČINNOST TĚCHTO OBCHODNÍCH PODMÍNEK

1.      Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti ode dne zveřejnění na stránkách e-shopu vinice-hnanice.cz, tj. ode dne 22.8.2017.

9.   VYMEZENÍ PRÁVNÍCH VZTAHŮ

1.      Provozovatel není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

2.      Mimosoudní vyřizování stížností Zákazníků zajišťuje Provozovatel prostřednictvím elektronické adresy objednavky@vinice-hnanice.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle Provozovatel na elektronickou adresu Zákazníka.

3.      Provozovatel je oprávněn k prodeji zboží na základě předmětu podnikání zapsaného v obchodním rejstříku. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

4.      Právní vztahy mezi Provozovatelem a Zákazníkem – spotřebitelem, těmito obchodními podmínkami neupravenými, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb. v platném znění – občanským zákoníkem, zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění. Případné úpravy těchto podmínek, které musí být v souladu se zákonem, musí být schváleny oběma smluvními stranami písemnou formou.

5.      Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

10.                    OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

1.      Kupující dává odesláním objednávky svůj souhlas se shromažďováním a zpracováním vyplněných osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely Provozovatele (zejména pro zasílání obchodních sdělení elektronickou formou). Těmito osobními údaji jsou míněny jméno a příjmení, dodací adresa, telefon a e-mail. S osobními údaji, které kupující v rámci uzavření kupní smlouvy poskytne, je nakládáno v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Veškeré osobní údaje jsou považovány za důvěrné a nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou distribučních společností pro zajištění bezproblémového doručení objednaného zboží a tím dokončení nákupu. Kupující má práv přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu, pokud si tak vyžádá. Souhlas s využitím osobních údajů pro marketingové účely Provozovatele je možné kdykoliv odvolat telefonicky nebo elektronicky formou e-mailu.

UPOZORNĚNÍ PRO HOSTY

Vážení hosté, upozorňujeme Vás, že  z technických důvodů se letošní ročník cyklistických závodů MTB Hnanice a Hnanické svatováclavské slavnosti vína plánované na dne 23.9.2017 konat nebudou.

UPOZORNĚNÍ PRO HOSTY WELLNESS CENTRA

Od 1.6. do 30.9.2017 bude možné využít saunový svět pouze na základě telefonické rezervace s wellness recepční.

Děkujeme za pochopení.

!!! NOVĚ OD 1.12.2016 !!!

Pro získání zvýhodněné ceny ubytování
a také k sestavení pobytového balíčku
"na míru
" si můžete vybírat z naší nabídky
doplňkových služeb. Podmínkou zvýhodněné
ceny ubytování je doobjednání alespoň jedné
služby na každou dospělou osobu a pobyt.
Tato nabídka se netýká firemních pobytů.

NABÍDKA ZDE

HLEDÁTE TIP NA DÁREK?

Nevíte čím udělat radost svým blízkým, přátelům, zaměstnancům či obchodním partnerům? Nabízíme ideální dárek pro každou příležitost, jako jsou Vánoce, narozeniny, svatba, výročí, nebo pouze jen poděkování zaměstnancům či obchodním partnerům. Dle Vašeho přání Vám vystavíme dárkový poukaz na služby naší společnosti Vinice-Hnanice s.r.o.

více informací
Více novinek

Facebook - Vinařství Vinice-Hnanice, s.r.o Facebook - Hotel Vinice-Hnanice